Erzse Tibor
Erzse Tibor
munkaügyi szakértő és tanácsadó
Kiemelt Partnereinknek
ingyenes
„ellenőrzési elsősegélyvonal”
telefon
(06) 20 549 7???
(normál díjas mobiltelefonszám)

fekete pentek munkaugyi forum 213x373 banner

 

mkvkok logo

 

nisz1

Törvénytár

 

infó PLÁZA

 

Munkaüggyel, foglalkoztatással kapcsolatos információk és szolgáltatások tárháza

adópajzs

Kedves Kolléga!

Naprakészen kell vezetni a munkaidő-nyilvántartást (jelenléti ívet)!!!

Mit jelent a naprakész munkaidő nyilvántartás vezetés?

A munkavállalók munkaidő adatait az események bekövetkezésekor kell rögzíteni!
Nem lehet előre kitöltve.
Nem lehet hó végén kitölteni a munkaidő nyilvántartást (jelenléti ívet).

Aki dolgozik annak a munkaidő kezdete legyen beírva a munkaidő-nyilvántartásba (jelenléti ívbe), aki hazament annak a munkaidő végén legyen beírva a munkaidő vége.

134. §
(1)
A munkáltató nyilvántartja
a) a rendes és a rendkívüli munkaidő,
b) a készenlét,
c) a szabadság
tartamát.
(2) A nyilvántartásból naprakészen megállapíthatónak kell lennie a teljesített rendes és rendkívüli munkaidő, valamint a készenlét kezdő és befejező időpontjának is.

A Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer ezt a feladatot le tudja venni a válladról.
Automatikusan vezeti a munkaidő adatokat, eseményszerűen - helyetted.
Neked csak akkor kell a munkaidő nyilvántartással foglalkozni, ha a szabadság, betegség, túlóra vagy egyéb rendkívüli esemény fordulna elő a mindennapi munkában.

PRÓBÁLD KI az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszert (akár 833 Ft/hótól)
30 napos INGYENES próba lehetőséggel!
KORLÁTOZÁS ÉS
KÖTELEZETTSÉGEK NÉLKÜL!

kiprobalom 

Ha kérdésed van, ne habozz - kérdezz a Fórumban vagy válasz e-mailben.


Erzse Tibor
munkaügyi szakértő, tanácsadó