Erzse Tibor
Erzse Tibor
munkaügyi szakértő és tanácsadó
Kiemelt Partnereinknek
ingyenes
„ellenőrzési elsősegélyvonal”
telefon
(06) 20 549 7???
(normál díjas mobiltelefonszám)

fekete pentek munkaugyi forum 213x373 banner

 

mkvkok logo

 

nisz1

Törvénytár

 

infó PLÁZA

 

Munkaüggyel, foglalkoztatással kapcsolatos információk és szolgáltatások tárháza

adópajzs

Állás kategória: Asszisztencia / Adminisztráció , Marketing / PR , Egyéb
Helymeghatározás: Budapest, Pest
Alkalmazás típusa: Full time - teljes munkaidő
Pozíció szint: 1-3 év munkatapasztalat
Bér: Ft

Cégjellemzők:

A Smart Staff Kft profilja média piacon állásközvetítő, fejvadász, továbbá média cégeknek tréningeket is tartunk.

Feladatok:

  • Az ügyvezető munkájának teljes körű támogatása a cég romániai projektjeiben
  • Csapat építő tréningek szervezése Erdélyben (potenciális ügyfelek leválogatása, ügyfél kapcsolattartás, szállás, helyszín, alvállalkózókkal kapcsolattartás, stb.)
  • Ügyfél és jelölt címlisták karbantartása
  • Napi együttműködés az ügyvezető igazgatóval, valamint a cég alvállalkozóival marketing, pénzügy, kreatív stb.)
  • Ügyvezető prioritás listája szerint feladatok elvégzése, folyamatos teljesüléskövetés
  • Naponta saját feladat lista összeállítása
  • Ppt és prezi típúsú rezentációk készítése
  • CRM – adminisztráció
  • A Smartstaff és a cég által épített további márkák építéséhez tartozó adminisztráció, levelezések, ügyfél adatbázisok kezelése
  • Minden egyéb „back office” munka és egyéb eseti és adminisztratív feladatok
  • Ad hoc-jellegű feladatok elvégzése,
  • A számlák adminisztrálása (ügyfelekkel, futárszolgálattal napi kapcsolattartás)
  • Pénzügyi teendők elvégzése: könyvelővel való kapcsolattartás, számlák összegyűjtése és leadása, utalások lebonyolítása, banki ügyek elintézése.

Elvárások:

  • román és magyar nyelvek anyanyelvi szintű ismerete
  • üzleti szférárához kötött folyamatos tanulási vágy
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • érdeklődés a hr tevékenységek, motivált emberek kiválasztása, képzések iránt
  • kiemelkedő számítógépes ismeretek (Erős POWERPOINT, EXCEL, Word, gépírás, statisztika - és prezentációkészítés);

Előny:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat, érdeklődés a szervezési és adminisztratív feladatok iránt.
  • felelősségteljes, határozott, talpraesett, nyitott személyiség
  • KIEMELT SZINTŰ SZAKMAI, ÜZLETI ES MAGÁNÉLETI TITOKTARTÁS

Egyéb információ:

  • a kezdés várható időpontja: azonnal
  • barátságos és dinamikus, fiatalos légkör
  • lehetőség szakmai fejlődésre, szakmai kihívást ígérő cégnél
  • Elsőrendű prioritás a hatékonyság
  • stabil háttér