Erzse Tibor
Erzse Tibor
munkaügyi szakértő és tanácsadó
Kiemelt Partnereinknek
ingyenes
„ellenőrzési elsősegélyvonal”
telefon
(06) 20 549 7???
(normál díjas mobiltelefonszám)

olm banner allo 2017 reg v 5

 

mkvkok logo

 

nisz1

Törvénytár

 

infó PLÁZA

 

Munkaüggyel, foglalkoztatással kapcsolatos információk és szolgáltatások tárháza

adópajzs

Ön szerint kiből válhat egy megfoghatatlan munkaügyes, akin sem a MEGBÍZÓ (főnök),
sem pedig a MUNKAÜGYI FELÜGYELET garantáltan nem talál fogást?

Vagy egy olyan munkaügyes, aki percek alatt oldja meg az olyan munkaügyi problémákat,
melyeken még az ügyvédek is hetekig gubbasztanak!

 

MEGHÍVÓ 


Magyarország legelső

exkluzív 5 fős munkaidőkeret képzés csoportjába


Ekkora ígéretet még ezidáig senki nem tett Magyarországon, szeretné megtudni, hogy mit vállalok fel az ígéretem betartásaképpen?

  1. Egy teljes napra összezárom magam egy hajón Önnel és még 4 kollégánkkal;

  2. Átbeszéljük az összes munkaügyi kérdést (a munkaidőkerethez kapcsolódó kérdésekre koncentrálunk, de egyéb kérdéseket is átbeszélhetünk a képzés végén), ami felmerül a vállalatánál vagy a megbízója vállalatánál;

  3. Együtt megtaláljuk a megoldást a problémákra, majd elsajátítják a munkaügyes gondolkodás folyamatát, trükkjeit;

  4. Három hónapig bármikor segítséget kérhetnek, ha munkaügyi problémába ütköznek;

  5. Mindehhez hozzácsatolok egy 100%-os megelégedettségi garanciát.
     

De hogyan is zajlik pontosan ez a „Munkaidőkeret képzés”?

1.

Egy nagyon rövid elméleti áttekintéssel kezdünk, ahol felfrissítjük a fogalmakat, átnézzük a MT munkaidőkeretre vonatkozó rendelkezéseit, munkaidőt, pihenőidőt, rendkívüli munkavégzést, szabadságot, stb.

Mindannyian utáljuk az elméleti dolgokat, de erre azért van szükség, hogy a nap folyamán ne beszéljünk el egymás és a problémák mellett.

Sosem szerettem a fogalmak megtanulását az iskolában, de van egy pár kifejezés melyeket mindenképpen helyesen kell használni a pénzkidobás és munkaügyi bírság elkerülése miatt:

  • jelenléti ív
  • folyamatos munkarend
  • délutáni pótlék
  • hétvégi pótlék
  • szabadnap
  • munkaügyi ellenőr
  • készenlét - a készenléti jellegű munkakör helyett
  • 12 órára 1,5 nap szabadság

Ezek mellett választ kap arra, hogy:

  • Mikor és hogyan kell használni a munkaidőkeretet?
  • Mi a különbség a jelenléti ív és a munkaidő nyilvántartás között?
  • Hogyan lehet a legegyszerűbben megoldani a munkaidőkeret adminisztrációját?
  • Hogyan lehet betartani a munkaidő, pihenőidő és rendkívüli munkavégzés szabályait?
  • Milyen pótlékokat és mikor kell a bérszámfejtésben feltüntetni?
  • Milyen nyilvántartásból készül a munkaidő-keretes bérszámfejtés?
  • Egyenlőtlen munkaidő beosztás esetén, hogyan kell kiadni a szabadságokat?
  • Hogyan kell elkészíteni egy verhetetlen munkaszerződést?
  • Hogyan tudjuk felfedezni a hibát és kijavítani egy már használatban lévő munkaszerződésben?
  • Milyen gondokat okozhat a kötelező tájékoztató és munkaköri leírás hiánya?
  • Mit ellenőriz a munkaidőkeret kapcsán a munkaügyi felügyelő?

2.

Ezután következik az a rész, amikor együtt áttérünk az otthonról hozott dokumentumok és nyilvántartások elemzésére. (munkaszerződés, kötelező tájékoztató, munkaköri leírások, munkaidő nyilvántartások, szabadság nyilvántartás stb.)

Pontról-pontra megvizsgáljuk azokat, majd végigbeszéljük e dokumentumok és nyilvántartások követelményét.

Mely dokumentumokat fogjuk gyökeresen átvizsgálni és kijavítani? (az alábbiakat hoznia kell magával - lehetőleg a cég beazonosítására alkalmatlan módon – fénymásolatban, hogy bele lehessen javítani)

  • Munkaidő nyilvántartások (jelenléti ívek) 3 hónapra visszamenőleg (amennyiben 10-nél többen dolgoznak a cégnél, akkor csak a munkarendek alapján kiválasztott pár főre vonatkozó nyilvántartást javaslok, de el lehet hozni az összeset is természetesen);
  • Munkaidő beosztások 3 hónapra visszamenőleg (amennyiben 10-nél többen dolgoznak a cégnél, akkor csak a munkarendek alapján kiválasztott pár főre vonatkozó nyilvántartást javaslok, de el lehet hozni az összeset itt is);
  • Szabadság nyilvántartások aktuális és előző évre vonatkozóan;
  • Bérszámfejtések a hozott munkaidő nyilvántartásokon (jelenléti íveken) szereplő személyekre vonatkozóan 3 hónapra visszamenőleg;
  • Munkaszerződés minták, melyek használatban vannak;
  • Kötelező tájékoztató minták, melyek használatban vannak;
  • Munkaköri leírás minták, melyek használatban vannak.

3.

A nap végén elköszönünk egymástól és ekkor lép életbe egy 3 hónapos folyamatos fórumos, telefonos, e-mailes, skype-os konzultáció, melynek célja a képzés utáni, egyéni problémák kezelése.


Mi a haszna a tréningből?

Haszon 1.

Garantáltan a törvényeknek megfelelően, a lehető legolcsóbban fog foglalkoztatni úgy, hogy a munkaügyi felügyelőknek esélyük sem lesz megbírságolni a vállalatát, vagy a megbízójának vállalatát!

Haszon 2.

Jól felépített tematika, amely garantálja, hogy a cégénél megfelelő tempóban, megfelelő munkaügyi technikákkal, megfelelő sorrendben kerülnek alkalmazásra a legoptimálisabban működő munkaügyi módszerek.

Haszon 3.

Az eddig elkövetett hibákra nem a Munkaügyi Felügyelő vagy a Megbízója (főnöke) fog reflektálni, hanem egy tréner, akivel azonnal, helyben kijavításra kerülnek a problémák és kommunikációs segítséget kap ahhoz, hogy a hibát és a javítást hogyan tálalja a cégén belül.

Haszon 4.

A munkaügyes tréner, akár egy edző, ott áll majd Ön mellett és gondoskodik arról, hogyan csinálja végig a gyakorlatokat lépésről lépésre. Ez a kényszer elsőre nem biztos, hogy vonzónak tűnik, azonban ez fogja garantálni az eredményeket, amiket egyedül szinte biztos, hogy nem érne el vagy csak sokkal-sokkal lassabban.

Haszon 5.

Azonnali visszajelzés biztonsága!!!
Ha kap egy feladatot a főnökétől, pl. azt, hogy dolgozza ki a vállalata munkaügyi adminisztrációs rendszerét, kitől vár segítséget, vagy visszajelzést? A kollégái véleményét nem kérheti ki, mert ők megérzik Önön a bizonytalanságot, a főnöke vagy a megbízója viszont csak annyit mond, hogy ezt a problémát meg kell oldani és kész.
Nos, az edzőjétől és a tréningen résztvevő társaitól pontos megoldást fog kapni arra a problémára, melyen valószínűleg heteket-hónapokat elmolyolt volna.

Haszon 6.

Olyan kérdésekkel is szembesülhet, melyekre még nem is gondolt, de talán még a kollégái, felettesei sem.
Milyen fényt vetne Önre a cégben, ha jobbnál jobb munkaügyi javaslatokkal állna elő, és ami a legfontosabb, már tudná a megoldást is rá...?

  • Segítséget kapna a rossz szokások, berögződések megszüntetésében.
  • Friss látásmód a trénere és a társai részéről. A trénere és a társai félelem nélkül a szemébe fogják vágni az igazságot, nem úgy, mint a beosztottai vagy a munkahelyi kollégái.
  • Lesz akivel megvitassa az ambiciózus céljait.
  • ...

Garancia minderre munkaügyi szakértőnk, Erzse Tibor, aki a képzés trénere és az azt követő 3 hónapban segíti a munkáját.

Gyorsan lefoglalom az 5 helyből az egyiket:

  • Mivel a munkaidőkeret képzéseket maximum 5 fő részvételével indítják.
  • Ne feledje, mivel nagyon kevés hely áll rendelkezésre, e helyek nagyon hamar elkelnek.
  • A képzés időpontját az Ön igényeihez igazítjuk a jelentkezések sorrendje alapján.

Időpont:

Minden hónapbanban szervezünk tréninget 25. és 31. között. Mindenkivel személyesen egyeztetjük az időpontokat, hogy jó legyen.

A képzést

  • vállalkozóknak, HR-eseknek, munkaügyeseknek;
  • kereskedőknek és élelmiszerboltosoknak;
  • vendéglátósoknak és szállodásoknak;
  • könyvelőknek és bérszámfejtőknek,
  • mezőgazdaságban és építőiparban

tevékenykedő kollégáknak tartjuk.

Amennyiben azt szeretné, hogy a cégére szabottan Önöknél tartsuk meg a munkaidőkeret képzést, kérje ajánlatunkat: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A képzés időbeosztása a következő:

09.00 – 10.30 óráig elméleti képzés
10.30 – 11.00 óráig kávészünet
11.00 – 12.30 óráig elméleti képzés
12.30 – 13.00 óráig ebéd
13.00 – 14.30 óráig gyakorlati képzés
14.30 – 15.00 óráig kávészünet
15.00 – órától gyakorlati képzés, amíg minden hozott anyag átnézésre nem kerül

A helyszín:

  • Kossuth Vénhajó Étterem (Budapest, Vigadó tér 2.)

Megközelítés:

  • gyalogosan a Deák Ferenc térről, a 2-es és 2A villamosok a hajó előtt állnak meg
  • autóval Pesti alsó rakpart Lánchíd és Szabadság híd között, a Lánchíd alatt 100 méterre (sajnos csak fizetős parkolási lehetőség van)

Részvételi díj:

Amely tartalmazza a képzés, az ellátás, a 3 hónapos konzultáció valamint az írásos anyagok árát:

  • Résztvevőknek 100.000 Ft + ÁFA/fő
  • Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnereknek 70.000 Ft + ÁFA /fő
  • Azonos cégtől kettő vagy több fő jelentkezése esetén 65.000 Ft + ÁFA /fő
  • Ha szeretné a tréninget a cége telephelyén vagy akár baráti társaságával igénybe venni, a létszám és a helyszín megjelölésével az alábbi e-mail címen kérheti egyedi ajánlatunkat: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • A "Megjegyzés" rovatba kérlek írd be a kollégák nevét, akik részt vesznek a képzésen!

Ajándékaink minden résztvevőnek:

  • 30 % kedvezmény Kiemelt Partnereinknek VAGY egy negyed éves Kiemelt Partnertagságot,
  • a képzésnek otthont adó Kossuth Vénhajó Étterem (Budapest, Vigadó tér 2.) 15% kedvezményt biztosító Törzsvásárlói Kártyáját.

EXTRA AJÁNDÉK a 2016. április 29-ig jelentkezőknek:

Garancia!

Ahogyan már megszokhatták, minden résztvevőt megillet e 3 hónap alatt a 100%-os pénzvisszafizetési garancia.
Ha lesz olyan személy, aki úgy véli, hogy nem azt kapta, amit megígértünk neki ebben az ajánlatban, annak szó nélkül visszafizetjük a pénzét a fent meghatározott időszak alatt.

A megrendelés menete:

Ne felejtse el a "Megjegyzés" rovatba beírni a képzésen résztvevő kollégák neveit!
Az internetes regisztrációt követően, kap egy proforma számlát e-mailen, mely mindenben megegyezik a Munkaügyi Fórum Kft. által, az átutalást követően kiállítandó számlával.
Kérjük az átutalási közleménybe az alábbi szöveget írja: „munkaidőkeret képzés”
A részvételi díj bankszámlára történő megérkezését követően kiállítjuk a számlát és elküldjük Önnek postán.

Információ és technikai segítség:

Tóth Bence
Tel: +36 (30) 912-9750;
Fax: +36 (27) 391-136
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Regisztráció: