Erzse Tibor
Erzse Tibor
munkaügyi szakértő és tanácsadó
Kiemelt Partnereinknek
ingyenes
„ellenőrzési elsősegélyvonal”
telefon
(06) 20 549 7???
(normál díjas mobiltelefonszám)

olm banner allo 2017 reg v 5

 

mkvkok logo

 

nisz1

Törvénytár

 

infó PLÁZA

 

Munkaüggyel, foglalkoztatással kapcsolatos információk és szolgáltatások tárháza

adópajzs

Nagyon sok a misztérium, a megszokás, a rossz nyilvántartási gyakorlat, a hiedelem és az elmarasztalás is a munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) vezetése, kezelése kapcsán.

Készítettem néhány tanulmányt, amelyek segítségével azonnal le tudod ellenőrizni a cég munkaidő nyilvántartásait (jelenléti íveit), hogy:

  • mit csinálhatsz rosszul?
  • mitől kell tartanod, ha esetleg munkaügyi ellenőrzést kapnál?
  • hogyan lehetne egyszerűbben is megoldani a munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) vezetését?
  • praktikák, hogyan lehet egyszerűen kiszámolni a munkaidő adatokat a számfejtéshez

Az ezzel kapcsolatos kérdéseidet a szakmai reggeliken is átbeszélhetjük:

Munkaidő nyilvántartás és beosztás miniaudit

Az alábbi témákban érkeznek sorrendben a tanulmányocskák:
(Ahogy küldjük a hírleveleket, úgy frissül a tartalom!)

  1. 1984-ben született meg a jelenléti ív!
  2. Mi a különbség a jelenléti ív és a munkaidő nyilvántartás között?
  3. Jelenléti ív minta, avagy milyet ne használj ha teheted!
  4. Kinek kell a munkaidő nyilvántartást (jelenléti ívet) vezetni?
  5. Hogyan kell vezetni a munkaidő nyilvántartást (jelenléti ívet)?
  6. Reggeli közben beszéljük át a munkaidő nyilvántartással kapcsolatos kérdéseidet!
  7. Mennyibe kerül a cégednek a munkaidő nyilvántartás vezetése? - számold ki itt!
  8. A kötetlen munkaidősöknek kell-e munkaidő nyilvántartást (jelenléti ívet) vezetni?
  9. Hogyan tudod naprakészen ellenőrizni a munkavégzés helyszínein vezetett munkaidő-nyilvntartásokat?
  10. Miért kell naprakészen segíteni a kollégák munkáját és nem hó végén csodálkozni, esetleg szankcionálni, ha valamit elrontanak?
  11. Miért jó a vezetőknek, ha naprakész munkaidő adatok állnak rendelkezésre?
  12. Mit kell tudni a munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) ellenőrizhetőségéről?
  13. Mit kell tudni a munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) naprakészségéről?
  14. Mit kell tudni a munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) teljességéről és valóságáról?
  15. Mit kell tudni a munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) hitelességéről?
  16. Miért jó a bérszámfejtőnek, ha a munkaidő adatok naprakészen rendelkezésre állnak?
  17. Mit rögzít a beléptető rendszer?
  18. Miért nem szabad a beléptető rendszerből kinyert adatokat munkaidő nyilvántartásként kezelni?
  19. Mi a beléptető rendszerekeben rögzített “Elveszett idő” ellenőrzési szemmel?
  20. Munkaidő adatok kiszámolása a munkaidő nyilvántartásból?
  21. Hogyan kell a műszakpótlékot megállapítani a munkaidő nyilvántartásból?
  22. Meg kell-e őrizni a munkaidő beosztást?
  23. Munkaidő beosztás adatok összenézése a munkaidő nyilvántartással.
  24. Bérszámfejtőként, hogyan tudod a legegyszerűbben összegyűjteni a munkaidő nyilvántartásokat (jelneléti íveket)?
  25. Bérszámfejtőként, hogyan tudsz 2-6 napnyi munkát megspórolni a számfejtési időszakban?

Ha kérdésed van, ne habozz - kérdezz a Fórumban vagy válasz e-mailben.

 

Használd korlátlan ideig INGYENESEN
az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer START csomagját!

olmunkaido