- Készült: 2013. június 18. kedd, 13:41
Kedves Kolléga!
Naprakészen kell vezetni a munkaidő-nyilvántartást (jelenléti ívet)!!!
Mit jelent a naprakész munkaidő nyilvántartás vezetés?
A munkavállalók munkaidő adatait az események bekövetkezésekor kell rögzíteni!
Nem lehet előre kitöltve.
Nem lehet hó végén kitölteni a munkaidő nyilvántartást (jelenléti ívet).
Aki dolgozik annak a munkaidő kezdete legyen beírva a munkaidő-nyilvántartásba (jelenléti ívbe), aki hazament annak a munkaidő végén legyen beírva a munkaidő vége.
134. §
(1) A munkáltató nyilvántartja
a) a rendes és a rendkívüli munkaidő,
b) a készenlét,
c) a szabadság
tartamát.
(2) A nyilvántartásból naprakészen megállapíthatónak kell lennie a teljesített rendes és rendkívüli munkaidő, valamint a készenlét kezdő és befejező időpontjának is.
A Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer ezt a feladatot le tudja venni a válladról.
Automatikusan vezeti a munkaidő adatokat, eseményszerűen - helyetted.
Neked csak akkor kell a munkaidő nyilvántartással foglalkozni, ha a szabadság, betegség, túlóra vagy egyéb rendkívüli esemény fordulna elő a mindennapi munkában.
PRÓBÁLD KI az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszert (akár 833 Ft/hótól)
30 napos INGYENES próba lehetőséggel!
KORLÁTOZÁS ÉS
KÖTELEZETTSÉGEK NÉLKÜL!
Ha kérdésed van, ne habozz - kérdezz a Fórumban vagy válasz e-mailben.
Erzse Tibor
munkaügyi szakértő, tanácsadó