- Készült: 2013. július 01. hétfő, 16:09
Kedves Kolléga!
Nagyon sok kolléga:
- a megszokások,
- rossz beidegződések,
- régi utasítások és nem utolsó sorban
- a hiányos ismeretek miatt vezeti rosszul a munkaidő-nyilvántartást (jelenléti ívet).
Miért kell segíteni a kollégák munkáját a munkaidő-nyilvántartás (jelenléti ív) vezetés kapcsán?
Mert aki vezeti, nem munkaügyi szakértő, hanem műszakvezető, termelés vezető stb... és púp a hátán az egész munkaügyi adminisztráció.
Hiszen az ő feladata az, amihez a legjobban ért a termelés, munkairányítás.
Ellenőrzés segítő szándékú legyen és ne a hó végén a letolások, megrovások, szankciók hada jellemezze ezt a munkát.
Az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszerrel az internetre csatlakozva azonnal tudsz pontos, problémamegoldó segítséget nyújtani kollégáidnak a távolból.
PRÓBÁLD KI az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszert (akár 833 Ft / hótól)
30 napos INGYENES próba lehetőséggel!
KORLÁTOZÁS ÉS
KÖTELEZETTSÉGEK NÉLKÜL!
Ha kérdésed van, ne habozz - kérdezz a Fórumban vagy válasz e-mailben.
Erzse Tibor
munkaügyi szakértő, tanácsadó