- Kategória: Állásajánlatok
- Készült: 2013. november 25. hétfő, 17:36
Állás kategória: Média / Reklám , Számvitel / Pénzügy / Kontrolling , HR
Helymeghatározás: Budapest, Pest
Alkalmazás típusa: Full time - teljes munkaidő
Pozíció szint: 1-3 év munkatapasztalat
Bér: Ft
Foglalkozási terület(ek):
- Média / Reklám : Egyéb média
- Asszisztencia / Adminisztráció : Adminisztráció, Személyi asszisztens
- HR : HR adminisztrátor, Egyéb HR
Munkaköri leírás:
A SmartStaff Kft. 100%-ban magyar tulajdonú HR szolgáltató vállalkozás, HR asszisztenst/ Researchert/Adminisztrátor keres. Vezető-kiválasztással (fejvadászat), állásközvetítéssel és vállalati tréningekkel foglalkozunk.
Feladatok:
- ügyvezető igazgató támogatása
- tanácsadó kollégák munkájának támogatása;
- keresési projektekben való aktív részvétel;
- telefonos és írásos kapcsolattartás jelöltekkel, ügyfelekkel;
- research tevékenység, jelöltek felkutatása;
- ajánlatok, riportok készítése, ellenőrzése
- interjúk lebonyolítás és levezénylése
- kimutatások készítése
- utókalkuláció készítése
- pénzügyi nyilvántartások pontos és hatékony vezetése
- Napi adminisztrációs feladatok ellátása, és hivatali ügyek intézés
- Rendszeres beszámolók készítése
Elvárások:
- egyetemi/főiskolai szakirányú vagy/és gazdasági végzettség előnyt jelent
- min. 2-3 éves releváns tapasztalat média területen
- min. 2-3 éves releváns tapasztalat pénzügyi területen előnyt jelent
- angol tárgyalóképes nyelvismeret;
- csapatjátékos, proaktív, belülről motivált személyiség;
- kiemelkedően analitikus szemlélet, logikus gondolkodás,
- MS Office alkalmazások (Excel, Access, Word, PowerPoint) magas szintű ismerete feltétel
- jó kommunikációs- és problémamegoldó képesség,
- pontos, precíz önálló munkavégzés