- Kategória: Állásajánlatok
- Készült: 2013. november 25. hétfő, 17:36
Állás kategória: Asszisztencia / Adminisztráció , Marketing / PR , Egyéb
Helymeghatározás: Budapest, Pest
Alkalmazás típusa: Full time - teljes munkaidő
Pozíció szint: 1-3 év munkatapasztalat
Bér: Ft
Cégjellemzők:
A Smart Staff Kft profilja média piacon állásközvetítő, fejvadász, továbbá média cégeknek tréningeket is tartunk.
Feladatok:
- Az ügyvezető munkájának teljes körű támogatása a cég romániai projektjeiben
- Csapat építő tréningek szervezése Erdélyben (potenciális ügyfelek leválogatása, ügyfél kapcsolattartás, szállás, helyszín, alvállalkózókkal kapcsolattartás, stb.)
- Ügyfél és jelölt címlisták karbantartása
- Napi együttműködés az ügyvezető igazgatóval, valamint a cég alvállalkozóival marketing, pénzügy, kreatív stb.)
- Ügyvezető prioritás listája szerint feladatok elvégzése, folyamatos teljesüléskövetés
- Naponta saját feladat lista összeállítása
- Ppt és prezi típúsú rezentációk készítése
- CRM – adminisztráció
- A Smartstaff és a cég által épített további márkák építéséhez tartozó adminisztráció, levelezések, ügyfél adatbázisok kezelése
- Minden egyéb „back office” munka és egyéb eseti és adminisztratív feladatok
- Ad hoc-jellegű feladatok elvégzése,
- A számlák adminisztrálása (ügyfelekkel, futárszolgálattal napi kapcsolattartás)
- Pénzügyi teendők elvégzése: könyvelővel való kapcsolattartás, számlák összegyűjtése és leadása, utalások lebonyolítása, banki ügyek elintézése.
Elvárások:
- román és magyar nyelvek anyanyelvi szintű ismerete
- üzleti szférárához kötött folyamatos tanulási vágy
- tárgyalóképes angol nyelvtudás
- érdeklődés a hr tevékenységek, motivált emberek kiválasztása, képzések iránt
- kiemelkedő számítógépes ismeretek (Erős POWERPOINT, EXCEL, Word, gépírás, statisztika - és prezentációkészítés);
Előny:
- hasonló területen szerzett tapasztalat, érdeklődés a szervezési és adminisztratív feladatok iránt.
- felelősségteljes, határozott, talpraesett, nyitott személyiség
- KIEMELT SZINTŰ SZAKMAI, ÜZLETI ES MAGÁNÉLETI TITOKTARTÁS
Egyéb információ:
- a kezdés várható időpontja: azonnal
- barátságos és dinamikus, fiatalos légkör
- lehetőség szakmai fejlődésre, szakmai kihívást ígérő cégnél
- Elsőrendű prioritás a hatékonyság
- stabil háttér