Erzse Tibor
Erzse Tibor
munkaügyi szakértő és tanácsadó
Kiemelt Partnereinknek
ingyenes
„ellenőrzési elsősegélyvonal”
telefon
(06) 20 549 7???
(normál díjas mobiltelefonszám)

fooldal-banner-ingyenes-2019-letoltheto-oszi

ingyenes-szabadsagtervezo-excel-2019-munkaugyi-forum

gdpr-iratminta-csomag-munkaugyi-forum

 

mkvkok logo

 

nisz1

 

infó PLÁZA

 

Munkaüggyel, foglalkoztatással kapcsolatos információk és szolgáltatások tárháza

adópajzs

Állás kategória: Asszisztencia / Adminisztráció , Marketing / PR , Egyéb
Helymeghatározás: Budapest, Pest
Alkalmazás típusa: Full time - teljes munkaidő
Pozíció szint: 1-3 év munkatapasztalat
Bér: Ft

Cégjellemzők:

A Smart Staff Kft profilja média piacon állásközvetítő, fejvadász, továbbá média cégeknek tréningeket is tartunk.

Feladatok:

  • Az ügyvezető munkájának teljes körű támogatása a cég romániai projektjeiben
  • Csapat építő tréningek szervezése Erdélyben (potenciális ügyfelek leválogatása, ügyfél kapcsolattartás, szállás, helyszín, alvállalkózókkal kapcsolattartás, stb.)
  • Ügyfél és jelölt címlisták karbantartása
  • Napi együttműködés az ügyvezető igazgatóval, valamint a cég alvállalkozóival marketing, pénzügy, kreatív stb.)
  • Ügyvezető prioritás listája szerint feladatok elvégzése, folyamatos teljesüléskövetés
  • Naponta saját feladat lista összeállítása
  • Ppt és prezi típúsú rezentációk készítése
  • CRM – adminisztráció
  • A Smartstaff és a cég által épített további márkák építéséhez tartozó adminisztráció, levelezések, ügyfél adatbázisok kezelése
  • Minden egyéb „back office” munka és egyéb eseti és adminisztratív feladatok
  • Ad hoc-jellegű feladatok elvégzése,
  • A számlák adminisztrálása (ügyfelekkel, futárszolgálattal napi kapcsolattartás)
  • Pénzügyi teendők elvégzése: könyvelővel való kapcsolattartás, számlák összegyűjtése és leadása, utalások lebonyolítása, banki ügyek elintézése.

Elvárások:

  • román és magyar nyelvek anyanyelvi szintű ismerete
  • üzleti szférárához kötött folyamatos tanulási vágy
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • érdeklődés a hr tevékenységek, motivált emberek kiválasztása, képzések iránt
  • kiemelkedő számítógépes ismeretek (Erős POWERPOINT, EXCEL, Word, gépírás, statisztika - és prezentációkészítés);

Előny:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat, érdeklődés a szervezési és adminisztratív feladatok iránt.
  • felelősségteljes, határozott, talpraesett, nyitott személyiség
  • KIEMELT SZINTŰ SZAKMAI, ÜZLETI ES MAGÁNÉLETI TITOKTARTÁS

Egyéb információ:

  • a kezdés várható időpontja: azonnal
  • barátságos és dinamikus, fiatalos légkör
  • lehetőség szakmai fejlődésre, szakmai kihívást ígérő cégnél
  • Elsőrendű prioritás a hatékonyság
  • stabil háttér