Munkaidő nyilvántartás optimalizálás

39000 Ft

+Áfa / óra

-tól elérhető egyedi árajánlat alapján.

Optimalizáld a munkaidő nyilvántartásodat szakértő segítségével. A konzultáció alkalmával során megismered, hogy milyen megoldásokkal tudod egyszerűen kezelni a munkaidő nyilvántartást. A Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnerek számára ingyenes.

Sok munkával jár a munkaidő nyilvántartás vezetése? A jelenléti ívekkel sokat kell bajlódni? Szeretnéd könnyedén és a törvényeknek megfelelően vezetni az adminisztrációt? Akkor vedd igénybe a Munkaidő nyilvántartás optimalizálás konzultációnkat. Több mint 10 éve foglalkozunk munkaügyekkel. Segítünk megtalálni a legjobb megoldást.

Amennyiben rosszul vezeted a munkaidő nyilvántartásotokat,

  • elhanyagoljátok,
  • a könyvelő csinál egy jelenléti ívet a hó végén,
  • a munkavállalók írogatják magukat,
  • nem esemény szerűén vezetitek,
  • előre vagy utólag töltitek,
  • netán kettős nyilvántartást vezettek,
  • stb…

meg fognak bírságolni, hiszen az egyik legsúlyosabb jogsértést követitek el.

Ebből következik, hogy rossz lesz a munkabér, járulékbevallás, jöhet az önrevízió és a bírság.

 

Miért érdemes megrendelned?

A elmúlt több mint 10 évben több mint 500 cégnél vizsgáltuk a munkaidő beosztás, munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) kezelésének gyakorlatát, folyamatát.

Azok a cégek, akiknek elkészítettük a munkaügyi dokumentumaikat és kialakítottuk a munkaidő beosztás, munkaidő nyilvántartás, bérezési rendszerüket, munkaügyi bírságot ezért nem kaptak.

 

Konzultáció díja: 39.000 Ft+Áfa / óra

Online vagy helyszíni.

Helyszíni konzultáció esetén a kiszállási díj 320 Ft / Km

Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnereknek ingyenes. KP tagság éves díja 87.900 Ft + Áfa

 

Hogyan lehet igénybe venni a szolgáltatást?

  1. Rendeld meg a szolgáltatást és töltsd ki az űrlapot.
  2. Munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot a részletek megbeszélése és pontos árajánlat és határidők ügyében.
  3. Vedd igénybe a szolgáltatást a megbeszéltek szerint.

 

Egyéb információ:

A feltűntetett árak tájékoztató jellegűek.

A szolgáltatás megrendelése a Munkaügyi Fórum webáruházában semmilyen kötelezettséggel nem jár!

A szolgáltatást az egyedi árajánlat jóváhagyásával és megbízási szerződés aláírásával lehet igénybe venni.

Munkaidő nyilvántartás vezetés?

Jelenléti ívekkel bajlódni?

Sok munka!… Sok fejfájás!…

Minden hónap elején:

– ugyanazok a problémás vezetők

– újabb problémás dolgozók

– ugyanaz a sláger

– ugyanaz a harc

 

Küldjétek már azokat a … jelenléti íveket, mert nem lesz fizetés!!!

Ismerős a szituáció?

 2004-ben kitaláltam a Munkaügyi Audit szolgáltatást – addig ilyen nem volt Magyarországon.

 2004-ben jött az EMMA és ritka volt az 500 000 Ft alatti munkaügyi bírság.

 Azok a cégek, akiknek elkészítettem a munkaügyi dokumentumaikat és kialakítottam a munkaidő beosztás, munkaidő nyilvántartás, bérezési rendszerüket, munkaügyi bírságot ezért nem kaptak.

 Volt, hogy elfelejtették az alkalmi munkavállalót bejelenteni (14 eset) vagy nem vezették naprakészen a munkaidő nyilvántartást (5 eset), de mindez nem rajtam múlt.

 11 év és pár hónap alatt, több mint 500 cégnél vizsgáltam a munkaidő beosztás, munkaidő nyilvántartás (jelenléti ív) kezelésének gyakorlatát, folyamatát.

 Ezeket a tapasztalatokat osztom meg veled most!

Egy átlagos nap bérszámfejtés előtt

HR-es, munkaügyes, bérszámfejtő, könyvelő, továbbiakban: Bérügy

műszakvezető, gyártásvezető, területi vezető, üzletvezető, munkaidő beosztás készítés, munkaidő nyilvántartás vezetés, ellenőrzésért felelős személy:

 továbbiakban: Termelésvezető

 Jelenléti ív leadási határidőt követően:

Bérügy: Küldjétek már azokat a … jelenléti íveket, mert nem lesz fizetés!
Termelésvezető: Nekem is hónap zárás van. Azt sem tudom hol a fejem. Majd küldöm
Bérügy: Hol vannak a jelenléti ívek?
Termelésvezető: Jól van, félreteszek mindent és küldöm.
Bérügy: Számolgat. (200 fő kb. 2-3 nap munka) Írja a hibalistát.

Itt valami nem stimmel. Visszaküldöm, nézd át!

Jóska Pista 2021.10.23. nem dolgozhatott volna, Jóska Marika hol volt egész héten, Bíró Laca hány órát dolgozott 2021.10.03.-án, Szomszéd Irénkének miért nincs igazolása táppénzről, stb.
Termelésvezető: Megint ezzel kell nekem bohóckodni, nem hiszem el. Nem is az én munkám, csak a nyakamba sózták. Miért szívják minden hónapban a véremet értelmetlen dolgokkal?

 

Ennek az egész tortúrának a 20%-a is sok!

Hol kell keresned a probléma forrását?

A probléma forrás helyezettjei (5 pont a maximum)

 

1. helyezett: papír alapú jelenléti ív

  • kezelhetőség:
  • munkáltató barát:
  • munkavállaló barát:
  • hibalehetőség:

 

2. helyezett: beléptető rendszer

  • kezelhetőség:
  • munkáltató barát:
  • munkavállaló barát:
  • hibalehetőség:

 

3. helyezett: excel tábla

  • kezelhetőség:
  • munkáltató barát:
  • munkavállaló barát:
  • hibalehetőség:

Papír alapú jelenléti ív

  • kezelhetőség:

Olyan nyomtatvány, amire a dolgozó azt ír, amit akar és akkor amikor akar. Csak a helyszínre kisétálva lehet ellenőrizni, hogy megfelelőn vannak kitöltve a munkaidő nyilvántartások (jelenléti ívek).

  • munkáltató barát:

Amennyiben ki van töltve, sok idő és nagy szakértelem szükséges az időadatok kiszámolásához és azok rögzítéséhez a bérprogramba.

 

  • munkavállaló barát:

Szerencsétlen munkavállalót kell kínozni, hogy irja be magát. Írogassa alá a jelenléti ívet. A3-as jelenléti ív nyomtatványt kétszer kell aláírni naponta. Átlagos havi 44 db aláírás. Amennyiben nem töltik a jelenléti ívet, akkor van olyan munkáltató aki bünteti a munkavállalóit, hozzáteszem törvénytelenül. A havi névre szóló jelenléti ívet a dolgozók, általánosan csak hó végén töltik, mert kell a fizetés.

  • hibalehetőség:

A legfegyelmezettebb cégnél is van egy pár olyan dolgozó, aki nem tölti a munkaidő nyilvántartást (jelenléti ívet). Ha nincs naprakészen töltve a munkaidő kezdete és vége, akkor a munkaügyi felügyelők jogosan bírságolhatnak.

Beléptető rendszer

  • kezelhetőség:

A kártyák kiosztása a legkisebb feladat. Általánosan csak az adott telephelyen látszanak a jelenlét adatok.

  • munkáltató barát:

Nagyon sok a munka vele: csipogott – nem csipogott; korán jött be, későn távozott; kétszer ment ki, de nem jött be.

Egy 500 fős cégnél kell egy ember, aki csak a jelenlét adatokat böngészi és kommunikál a munkavégzési területek vezetőivel az időadatok hiánytalansága érdekében.

  • munkavállaló barát:

Oda kell figyelni a be- és kicsipogásra valamint arra, hogy ne maradjon otthon a kártya.

  • hibalehetőség:

Amennyiben az érkezés – távozás időpontok vannak rögzítve a programból kinyerhető nyilvántartásban (jelenléti ív nevű exportban) bírságalap lehet. pl. érkezés 5:52 – távozás 14:07 = munkaidő 8 óra megjelölés sem jó.

Amennyiben nincs naprakészen töltve a munkaidő kezdete és vége, akkor a munkaügyi felügyelők jogosan bírságolhatnak. Pl. valaki nem csipogott be, de dolgozik.

Excel tábla

  • kezelhetőség:

Mi magyarok szeretjük az Excel-t és többnyire kezelni is tudjuk. Kell valaki aki tud képletezni és máris egyszerűbb az élet. Hó végén kell kinyomtatni és aláíratni a dolgozóval.

  • munkáltató barát:

A bérprogramba be kell pötyögni az adatokat, de a képletek legalább ki tudják számolni és összesíteni az időadatokat.

  • munkavállaló barát:

Nem kell vele foglalkoznia, csak hó végén átnézi és aláírja egy helyen.

  • hibalehetőség:

Nagy odafigyelést igényel a vezetők részéről, akik kezelik a munkaidő nyilvántartásokat. Amennyiben nincs naprakészen töltve a munkaidő kezdete és vége, akkor a munkaügyi felügyelők jogosan bírságolhatnak.

Hogyan tudod egyszerűsíteni a munkaidő nyilvántartással kapcsolatos feladatokat?

  1. Az itt olvasott információk alapján megpróbálod magad megoldani.
  2. Konzultálunk telefonon a lehetséges megoldásokról. Konzultáció díja: 15.000 Ft+Áfa. Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnereknek ingyenes.
  3. 50 fő feletti cég vagytok?
    Kérhettek:
    – személyes konzultációt
    – helyszíni felmérést és összefoglaló anyagot a feltárt hiányosságokról
    – munkaidő nyilvántartás optimalizálást a cégre szabott legprofibb munkaidő nyilvántartás vezetés megoldással

Milyen előnyeid származnak a munkaidő nyilvántartás optimalizálásból?

Cég:

–     Az egyszerű munkaidő nyilvántartást könnyen lehet kezelni

–     Nincsenek felesleges kísérő Excel táblák, távollét igénylők, szabadságos tömbök, stb…

–     A szakszerűen összeállított munkaidő nyilvántartás nem generál felesleges költségeket

 

Műszakvezető, termelés irányító:

–      A munkaidő nyilvántartással, csak akkor kell foglalkozni, ha a munkarendtől eltérés van (cserebere, túlóra, betegség, stb…)

–      Nem kell küldözgetni excel táblákat a HR osztály, bérügy felé

–      Naprakészen látja az esetleges többlet foglalkoztatást, túlórákat hosszabb munkaidőkeret esetén is

–      A szabadságok állásáról naprakész információk állnak rendelkezésre

–      Naprakészen rendelkezésére állnak az időadatok. Időszakra, költséghelyre lebontva, a hatékony munkaerő gazdálkodás érdekében

 

Munkavállaló:

–         A jelenléti ív vezetése megszűnik számára

–         Az ezzel járó retorziók sem lesznek többé

–         Hó végén átnézi és 1 db aláírásával megerősíti az abban foglaltakat

 

HR, bérügy:

–         Naprakészen rendelkezésére állnak a munkaidő adatok

–         Megszűnik a jelenléti ív kiértékelés, az excelek pontatlansága

–         Megszűnik az oda – vissza levelezgetés a munkaterületekkel

–         Könnyedén átemelhetőek az összesített időadatok a bérprogramba

–         Riportokat sem kell készíteni, mert az igazgatók is naprakészen látják a statisztikákat

–         Az irodából lehet látni az összes munkaterületet, akkor is, ha az ország másik felében van

–         Jogszabály megfelelőség ellenőrzés egy gombnyomásra

A munkaidő nyilvántartás optimalizálás ára

Konzultáció díja: 39.000 Ft+Áfa / óra

Kiszállási díj: 320 Ft / Km

Munkaügyi Fórum Kiemelt Partnereknek ingyenes. KP tagság éves díja 87.900 Ft + Áfa

 

Rendeld meg most!

A feltűntetett árak tájékoztató jellegűek.

A szolgáltatás megrendelése a Munkaügyi Fórum webáruházában semmilyen kötelezettséggel nem jár!

A szolgáltatást az egyedi árajánlat jóváhagyásával és megbízási szerződés aláírásával lehet igénybe venni.

Munkaidő nyilvántartás optimalizálás

39000 Ft

+Áfa / óra

-tól elérhető egyedi árajánlat alapján.

Munkaidő optimalizálás megrendelő

Kérjük töltse ki az űrlapot, hogy munkatársunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

Hírlevél és Általános Szerződési Feltételek