Munkaügyi audit

99000 Ft

-tól elérhető egyedi árajánlat alapján.

Teljeskörű munkaügyi átvizsgálás tanácsadás takarékossági és bírság megúszó programmal. Tartalmaz próba munkaügyi vizsgálatot, adminisztráció optimalizálást cégre épített dokumentumokkal, dolgozók oktatását és vezetők oktatását. Igény szerint kérheti a munkaügyi projekt megvalósítási dokumentációját vállalaton belüli megvalósításra vagy elvégezzük Önnek három hónapon belül. A végén lekövetjük a megvalósulást.  (Projekt alapú vagy óradíjas szolgáltatás.)

Meddig akar még folyamatos stresszben élni az örökös várakozás miatt, hogy mikor toppan be ÖNHÖZ is a Munkaügyi Felügyelet, és szakadatlanul görcsölni azon, hogy milyen sok az ablakon kidobott pénz? A Munkaügyi Fórum Audit szolgáltatásával egyszer és mindenkorra elfelejtheti az aggódást mert munkaügyeit rendbe tesszük, hogy több maradjon a céges kasszában. 

Mit tartalmaz az audit?

Helyszíni vizsgálat vállalatánál

Hibák, rossz eljárások, hibás dokumentumok, hibás folyamatok feltérképezése és munkaügyi vizsgálat szimulálása (dolgozók kikérdezése, dokumentumok átvizsgálása).

Munkaügyi jelentés

A feltárt hibák és javítandó területek alapján elkészítünk egy javaslat csomagot útmutatóval, amely alapján a munkaügyi folyamatai optimalizálhatóak és a bírságállóak lesznek. A javaslat részletesen tartalmazza a feladatokat és teendőket, illetve a feladatokhoz szükséges dokumentumokat útmutatókat.

Munkaügyi optimalizálás projekt

Opcionálisan választhatja, hogy szakértőink megvalósítják a vállalatánál a javaslat csomag alapján a szükséges munkaügyi feladatokat. Folyamatos tanácsadás mellett kialakítjuk a munkaügyi rendszerét, amely megfelel a hatályos jogszabályoknak.

Ezek mellett a helyzetértékelés és a megvalósítás végén zárjuk a projektet személyes konzultációval, hogy garantáltan önállóan is tudják működtetni a rendszert.

Kiképezzük vállalata munkaügyekért felelős dolgozóját, hogy gazdaságosan és a törvényeknek megfelelően tudja a munkaügyi folyamatokat végezni.

Az együttműködés folyamán folyamatosan nyomon követjük a rendszer elsajátítását és csak akkor zárjuk a projektet, ha mindannyian meggyőzödtünk, hogy vállalta munkaügyi rendszere garantáltan tud önállóan is működni.

A törődés nem ér véget hiszen a projekten belül a további extrákkal biztosítjuk a garantáltan működő munkaügyi rendszert:

Extrák:

A rendszer bevezetését követően 3 hónapon belül ismételt vizsgálat amely a szolgáltatás része.

Folyamatos tanácsadás a napi szinten felmerülő kérdésekre a projekt alatt. Valamint segítünk megoldani azokat.

Mit tartalmaz a munkaügyi rendszer?

  • a cégre szabott munkaszerződések elkészítése;
  • a munkaviszony létrejöttekor szükséges tájékoztatók elkészítése;
  • cégre szabott munkaköri leírások elkészítése;
  • a munkaviszony tartalmi elemeit nem tartalmazó, munkavégzésre irányuló szerződések elkészítése – bonyolult leírni, de nagyon fontos (vállalkozási szerződés, megbízási szerződés);
  • munkaidő keret meghatározása;
  • munkaidő-beosztások elkészítése;
  • munkaidőre, pihenőidőre, rendkívüli munkavégzésre, készenlétre, ügyeletre vonatkozó nyilvántartások elkészítése;
  • bérpótlékok vizsgálata;
  • szabadságolási ütemterv kialakítása;
  • testreszabott munkaszerződés módosítások elkészítése;
  • munkaviszony megszüntetési módok írásos dokumentációjának elkészítését

Garanciák és zéró kockázat

Pénzvisszafizetési garancia

Amennyiben nem volt elégedett a szolgáltatással visszafizetjük a szolgáltatás árát.

Bírság garancia

Ha a projekt lezártával a munkaügyi felelősség megbírságolta és az bizonyíthatóan a helytelen rendszernek köszönhető akkor áljjuk a bírságát!

Hogyan lehet igénybe venni a szolgáltatást?

  1. Rendeld meg a szolgáltatást és töltsd ki az űrlapot.
  2. Munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot a részletek megbeszélése és pontos árajánlat és határidők ügyében.
  3.  Vedd igénybe a szolgáltatást a megbeszéltek szerint.

Egyéb információ:

A feltűntetett árak tájékoztató jellegűek.

A szolgáltatás megrendelése a Munkaügyi Fórum webáruházában semmilyen kötelezettséggel nem jár!

A szolgáltatást az egyedi árajánlat jóváhagyásával és megbízási szerződés aláírásával lehet igénybe venni.

Van egy tuti tippem amivel könnyebbé tehet a saját és a kollégái életét és jóval több marad a céges kasszában. Válasszon profikat a munkaügyei rendbetételére!

Erzse Tibor

Munkaügyiszakértő, tanácsadó, Munkaügyi Fórum

Van két közös jellemvonása a kis és nagy cégek 95%-ának.

Az egyik az, hogy folyamatosan stresszben élnek, hogy mikor kopognak az ajtón a munkaügyes “szürke öltönyösök”, a másik pedig, hogy rengeteg pénz áramlik ki az ajtón-ablakon, legjobb szándékuk ellenére.

A nagy cégek azok, akik még megpróbálkoznak a megelőzéssel, rányomják az ügyet egy ügyvédre, aki majd azt egy gyors mozdulattal visszapasszolja a Hr-eseknek és amikor látják, hogy már senki sem megy vele semmire, akkor az éves büdzsé tervezésekor, egy összeget elkülönítenek az bírságok kifizetésére. (Nagy cégeknél ez több milliós tétel is lehet!)

Mit tesznek a kis cégek?

Nyűglődnek a munkaüggyel, jogszabályokat olvasgatnak, könyvelőket, jogászokat nyaggatnak, majd az esetek nagy részében a végkifejlet, a jó hozzáállásuk ellenére is fájdalmas.

Mit tesznek a rafinált kis- és középvállalatok?

Keresnek egy olyan lehetőséget amely,

  • garantálja a immunitást a munkaügyi bírságok ellen és a lehető legkisebbre csökkenti a munkáltatással járó kiadásokat;
  • egy hatékonyan működő rendszer kialakítását biztosítja;
  • biztosítja a munkaviszonyok létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos munkáltatói intézkedések jogszerűségét; biztosítja a munkavállalók munkaidejével, munkaközi szünetével, napi pihenőidejével, rendelkezésre állásával, valamint a rendkívüli munkavégzésével kapcsolatos szabályok betartását;
  • rendelkezésre bocsájt cégre szabottan munkaszerződéseket, kötelező tájékoztatókat, munkaköri leírásokat… a cége gazdasági érdekeinek megfelelően;
  • megóvja a felesleges munkaügyi pereskedésektől;
  • a feladatok elvégzése során folyamatosan követi a jogszabályváltozásokat és erről folyamatosan tájékoztat, valamint segítséget nyújt a szükséges változtatások végrehajtásában;
  • minimálisra csökkenti a papírmunkát (szerződéskötés az adott munkakörre; csak a megfelelő, cégre szabott mintadokumentum használata; a „jelenléti ív” és esetleg a beosztás figyelése);
  • az Ön számára a legidőtakarékosabb, mert Önnek csak annyit kell tenni, hogy felhívja, ír, megkérdezi tőlük és azonnal, naprakész, átfogó választ kap a problémája megoldására;
  • folyamatosan biztosítják a felsőfokú munkaügyi szakértelmet az adminisztrátora munkájához;
  • oktatják a munkaüggyel foglalkozó kollégáját (ő lehet a könyvelője is akár);
  • garantálja, hogy nem kell méregdrága szakembert alkalmaznia havonta, hanem elég egy agilis irodai segédmunkást foglalkoztatni, aki helyesen tud adminisztrálni.

Gondolom, ha már eddig elolvasta, akkor rájött, hogy nagyjából miről lesz szó az elkövetkezőkben, ezért engedje meg hogy bemutassam Önnek

Munkaügyi takarékossági és bírság megúszó program

-csak a Munkaügyi Fórumnál, magyarországon elsőként

 Ez a program, négy különálló részből áll:

1.

Megvizsgáljuk a helyszínen a vállalatát, hogy melyek a vérző pontok, amelyre egyből lecsaphatnak a ragadozók (munkaügyi felügyelők), és melyek azok a lyukak, ahol a pénz folyamatosan észrevétlenül kiáramlik (van aki ezt auditnak is nevezi). Ezt a vállalkozása székhelyén, illetve telephelyén(ein) végezzük. Nézzük mit tartalmaz:

 

A munkaügyi audit a következőket tartalmazza:

  • Hatósági eljárást modellezve (tanúként) meghallgatjuk munkavállalóit – minden szerződéstípust és munkakört érintve Ÿ
  • Elemezzük mindazokat a dokumentumokat, amelyeket egy ilyen vizsgálatkor szigorúan elkérnek (munkaszerződés, munkaidő nyilvántartás, munkaköri leírás….) és ezek fényében Ÿ
  • Felmérjük a vállalkozása teljes munkaügyi tevékenységét és egyben felkészítjük a munkavállalóit egy esetleges munkaügyi ellenőrzésre;
  • Majd e szakasz legvégén készül az Ön számára, egy vizsgálati jelentés. E jelentés tartalmazza a megsértett jogszabályokat, az ezzel járó esetleges bírságokat.

Az átvilágítás után kiválaszthatja, hogy mit is szeretne:

  • A kapott jelentés alapján elvégezheti saját magának a szükséges átalakításokat, kijavíthatja a hibákat, és önerőből összerakhatja a munkaügyi rendszerét.
  • Vagy kérhetei, hogy együtt hozzuk létre a vállalata új, költséghatékony és hibátlanul működő munkaügyi rendszerét.

Teljesen díjtalan ez a szolgáltatás, amennyiben a vizsgálati jelentés elkészültével az derül ki, hogy a vállalata munkajogilag és munkaerő gazdálkodás szempontjából teljesen hibátlanul és hatékonyan működik. Úgy véljük, hogy ezek után teljesen etikátlan lenne pénzt kérni.

 

2.

Kialakítunk jogi és munkaerő gazdálkodási folyamatokat, melyeket nevezhetünk akár „munkaügyi rendszernek” is. Ennek a rendszernek a fő erénye egyrészt, hogy a munkaügyi felügyelők képtelenek hibát találni benne, másrészt minimálisra csökkenti az észrevétlen pénzkiáramlást a vállalatánál. Nézzük meg együtt, hogyan épül fel egy ilyen rendszer:

 

A munkaügyi rendszer a következőket tartalmazza:

    • a cégre szabott munkaszerződések elkészítése;
    • a munkaviszony létrejöttekor szükséges tájékoztatók elkészítése;
    • cégre szabott munkaköri leírások elkészítése;
    • a munkaviszony tartalmi elemeit nem tartalmazó, munkavégzésre irányuló szerződések elkészítése – bonyolult leírni, de nagyon fontos (vállalkozási szerződés, megbízási szerződés);
    • munkaidő keret meghatározása;
    • munkaidő-beosztások elkészítése;
    • munkaidőre, pihenőidőre, rendkívüli munkavégzésre, készenlétre, ügyeletre vonatkozó nyilvántartások elkészítése;
    • bérpótlékok vizsgálata;
    • szabadságolási ütemterv kialakítása;
    • testreszabott munkaszerződés módosítások elkészítése;
    • munkaviszony megszüntetési módok írásos dokumentációjának elkészítése;
    • a munkaerő-kölcsönzéssel kapcsolatos dokumentációk elkészítése;

    Miután elkészült a munkaügyi rendszere, készen áll a szükséges dokumentáció, három dolgunk maradt még hátra.

    A helyzetértékelést és az elkészített dokumentumokat egy személyes konzultáció keretén belül egyeztetjük Önnel vagy megbízott szakemberével.

    Kiképezzük a vállalata munkaügyekért felelős munkavállalóját (aki lehet egy minimális képzettséggel rendelkező ügyes, lelkiismeretes adminisztrátor is) egy gyorstalpaló tanfolyam keretén belül, hogy miként kell hatékonyan alkalmazni az újonnan kialakított rendszert a gyakorlatban.

    Őrangyalként Ön mellett állunk mindaddig, ameddig az látjuk, hogy a rendszert rutinszerűen alkalmazzák a munkavállalói (ez két-három hónapos időtartam).

     

    Extrák

    1. extra

    A rendszer bevezetése után (a fent említett 3 hónapon belül), egy ismételt vizsgálat keretén belül megvizsgáljuk, hogy mennyire hatékonyan tudják alkalmazni a munkavállalói az új módszereket és dokumentációkat.

    2. extra

    Folyamatosan biztosítjuk a munkaerő gazdálkodás szakmai hátterét és azt a szakértelmet, mely segítségével a munkaüggyel megbízott adminisztrátora hibátlanul tudja végezni a munkáját. Valamint orvosoljuk a hétköznapokban folyamatosan felmerülő munkaügyi problémákat.


    A feladatok elvégzése során folyamatosan követjük és átvezetjük a jogszabályi változásokat.
    A feladatokat telefonon történő egyeztetéssel, e-mailen keresztül, valamint írásos anyagok elkészítésével, esetenként helyszíni munkavégzéssel oldjuk meg.

    Kiknek NEM ajánlott a program?

    • Akinek sok a napi 1-2 perces adminisztráció.
    • Aki inkább kockáztat, mintsem nyugodtan aludjon.
    • Aki kizárólag a gyanúsan olcsó dolgokat keresi.

    Mennyibe kerül az audit?

    A MUNKAÜGYI TAKARÉKOSSÁGI ÉS BÍRSÁGMEGÚSZÓ PROGRAMOT azért találtuk ki, mert az egyszerű audit túlságosan kevésnek bizonyult a problémák hatékony megoldására.
    Ezért van szükség 1) felmérésre, 2) tanácsadásra, 3) oktatásra, 4) ellenőrzésre, valamint 5) folyamatos konzultációra.
    Természetesen a modulokat külön-külön is meg tudja rendelni. 

    A program árát szándékosan nem határoztuk meg precízen, mert túl sok változót kell figyelembe venni.

    • Hány foglalkoztatott van a vállalatnál;
    • Hányan dolgoznak megbízási, vállalkozási szerződéssel;
    • Milyen munkakörök vannak a vállalatnál;
    • Üzemelési idő;
    • Hány telephelye van a vállalatnak;
    • Van-e munkaerő kölcsönzés vagy diákmunka;
    • …..

    Garantálom, hogy a munkaügyi audittal és az extrákkal pénzt fog megspórolni a munkaügyeiben. Pontos árajánlatért töltsd ki az oldfal alján az űrlapot! 

    Referencia

    Ha referenciákra kíváncsi, megírom Önnek email-en, csak kérnie kell.

    Ezeket az adatokat, az eddigi vevőink védelmében nem teszem nyilvánossá.
    Kérem, írja meg nekem a levélben azt is, hogy milyen iparágban érdekelt: kereskedelem, közúti árufuvarozás, vendéglátás, önkormányzati intézmények…
    E-mail címem: info@munkaugyiforum.hu

    Garancia

    Ahogyan már megszokhatták a régi ügyfeleink, a teljes kockázatot én viselem!

    • Ha úgy érzi, hogy nem hatékony a kialakított munkaügyi rendszer, nem kell kifizetnie a vizsgálatot!

    • Ha a munkaügyi felügyelet megbírságolja, a teljes cechet én állom!

    Ha viszont úgy érzi, hogy ez egy „túl szép hogy igaz legyen” ajánlat, akkor hadd magyarázzam meg a nagylelkűségem okát. 

    A csapatunk olyan szakember-gárdából áll, akiknek ha az összes munkaügyesként ledolgozott évét összadnánk, bőven meghaladná a 62 évet, ha pedig a személyzeti létszámot adnánk össze, akikkel valaha is dolgoztak bőven meghaladná a 20.000 főt.
    Ráadásul Munkaügyi Felügyeleti tapasztalattal is rendelkezünk.

    Tehát a garancia nem nagyvonalúság, nem nagyképűség, hanem csupán szakmai önbizalom. Remélem ezt megbocsátja nekünk.

    Hogyan rendelheti meg a szolgáltatást?

    1. Rendeld meg a szolgáltatást és töltsd ki az űrlapot.
    2. Munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot a részletek megbeszélése és pontos árajánlat és határidők ügyében.
    3.  Vedd igénybe a szolgáltatást a megbeszéltek szerint.

    Mivel mindannyiunk (magam és kollégáim) ideje korlátozott, viszonylag kevés MUNKAÜGYI TAKARÉKOSSÁGI ÉS BÍRSÁGMEGÚSZÓ PROGRAMOT tudunk elvégezni egy évben (kb. 30 – 40-et).
    Ezért javasolt jó előre feliratkozni (e-mail: info@munkaugyiforum.hu) egy előzetes megbeszélésre, ahol kiderülnek a program részletei határidőkkel és menetrenddel, valamint konkrét árakkal.

    Rendeld meg most!

    A feltűntetett árak tájékoztató jellegűek.

    A szolgáltatás megrendelése a Munkaügyi Fórum webáruházában semmilyen kötelezettséggel nem jár!

    A szolgáltatást az egyedi árajánlat jóváhagyásával és megbízási szerződés aláírásával lehet igénybe venni.

    Munkaügyi audit

    99000 Ft

    -tól elérhető egyedi árajánlat alapján.

    Munkaügyi Audit

    Kérjük töltse ki az űrlapot, hogy munkatársunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

    Hírlevél és Általános Szerződési Feltételek